Gimnastyka poranna

Kolejny dźwięk budzika, a my nie potrafimy wstać z łóżka. Oczy się kleją, głowa boli i ogólnie na myśl, że trzeba wstać z łóżka robi nam się nieprzyjemnie. Ilu z nas doskonale zna to uczucie, jak często się z nim spotyka. A może jest sposób by jakoś inaczej to wszystko wyglądało? Oczywiście, że jest i to nie jeden. Na początek starajmy się chodzić wcześniej spać. Kolacje jedźmy dwie lub trzy godziny przed położeniem się spać aby nic nie zakłócało naszego snu. Przed pójściem spać postarajmy się wyciszyć, zrelaksować. Może nam w tym pomóc słuchanie spokojnej muzyki, spacer czy czytanie książki. Pokój w którym śpimy niech będzie przewietrzony i nie za ciepły wtedy przyjemniej będzie w nim spać. Unikajmy roślin pachnących by ich zbyt intensywny zapach nie zakłócał nam snu. Tak przygotowani do snu na pewno szybko zaśniemy i będziemy spokojnie spać. A po przebudzeniu, mimo pewnej niechęci poćwiczmy przynajmniej przez dziesięć minut a zobaczymy jak to napełni nas energią na cały aktywny dzień.

Leave a Reply

Tagi
Zobacz również
  • Jak ważne jest zdrowie
    Zdrowie jest zdecydowanie jednym z najważniejszych. Należy o nie dbać bez względu na wszystko. Bycie zupełnie zdrowym, daje znaczące możliwości, do jakich należy uprawianie sportów, czy też innych sztuk walki. …
  • Odchudzanie szybkie
    Jak schudnąć?. Każda epoka, każde miejsce na świecie ma swoje kanony piękna. Obecnie bardzo ceniona jest szczupła sylwetka. Bycie fit jest na topie. Ćwiczenia mające sprawić, że nasza sylwetka będzie …
Strony