Gimnastyka poranna

Kolejny dźwięk budzika, a my nie potrafimy wstać z łóżka. Oczy się kleją, głowa boli i ogólnie na myśl, że trzeba wstać z łóżka robi nam się nieprzyjemnie. Ilu z nas doskonale zna to uczucie, jak często się z nim spotyka. A może jest sposób by jakoś inaczej to wszystko wyglądało? Oczywiście, że jest i to nie jeden. Na początek starajmy się chodzić wcześniej spać. Kolacje jedźmy dwie lub trzy godziny przed położeniem się spać aby nic nie zakłócało naszego snu. Przed pójściem spać postarajmy się wyciszyć, zrelaksować. Może nam w tym pomóc słuchanie spokojnej muzyki, spacer czy czytanie książki. Pokój w którym śpimy niech będzie przewietrzony i nie za ciepły wtedy przyjemniej będzie w nim spać. Unikajmy roślin pachnących by ich zbyt intensywny zapach nie zakłócał nam snu. Tak przygotowani do snu na pewno szybko zaśniemy i będziemy spokojnie spać. A po przebudzeniu, mimo pewnej niechęci poćwiczmy przynajmniej przez dziesięć minut a zobaczymy jak to napełni nas energią na cały aktywny dzień.

Leave a Reply

Tagi
Zobacz również
  • Wzór rodzinyWzór rodziny
    Przede wszystkim rodzina powinna być oparciem dla jej członków. Dzięki temu, że członkowie rodziny będą czuli bliskość taty lub mamy ich życie stanie się dużo łatwiejsze. Będzie możliwe dzięki temu …
  • Najlepsze kapsułki odchudzająceNajlepsze kapsułki odchudzające
    Jak się odchudzać?. Codziennie oglądając Instagram i Facebook'a natrafiasz na zdjęcia pięknych, wysportowanych kobiet? Chcesz być tak samo szczupła jak one? Nic prostszego. Obecnie rynek oferuje wiele różnych specyfików, dzięki …
Strony