Gimnastyka poranna

Kolejny dźwięk budzika, a my nie potrafimy wstać z łóżka. Oczy się kleją, głowa boli i ogólnie na myśl, że trzeba wstać z łóżka robi nam się nieprzyjemnie. Ilu z nas doskonale zna to uczucie, jak często się z nim spotyka. A może jest sposób by jakoś inaczej to wszystko wyglądało? Oczywiście, że jest i to nie jeden. Na początek starajmy się chodzić wcześniej spać. Kolacje jedźmy dwie lub trzy godziny przed położeniem się spać aby nic nie zakłócało naszego snu. Przed pójściem spać postarajmy się wyciszyć, zrelaksować. Może nam w tym pomóc słuchanie spokojnej muzyki, spacer czy czytanie książki. Pokój w którym śpimy niech będzie przewietrzony i nie za ciepły wtedy przyjemniej będzie w nim spać. Unikajmy roślin pachnących by ich zbyt intensywny zapach nie zakłócał nam snu. Tak przygotowani do snu na pewno szybko zaśniemy i będziemy spokojnie spać. A po przebudzeniu, mimo pewnej niechęci poćwiczmy przynajmniej przez dziesięć minut a zobaczymy jak to napełni nas energią na cały aktywny dzień.

Leave a Reply

Tagi
Zobacz również
  • Herbata sklep internetowyHerbata sklep internetowy
    Wybór herbaty. Dostojne picie herbaty wywodzi się z tradycji angielskiej, jednak i w Polsce jest to produkt niezwykle lubiany, przez co Polacy kupują herbatę podczas codziennych zakupów. Nie wszyscy zdają …
  • Materace do spaniaMaterace do spania
    Wygodne materace do spania. Łóżko powinno być miejscem, gdzie odpoczywamy i regenerujemy swoje siły. Ważne jest zatem aby było wygodne i komfortowe przez cały czas użytkowania. Jeżeli nie wysypiamy się …
Strony