Gimnastyka poranna

Kolejny dźwięk budzika, a my nie potrafimy wstać z łóżka. Oczy się kleją, głowa boli i ogólnie na myśl, że trzeba wstać z łóżka robi nam się nieprzyjemnie. Ilu z nas doskonale zna to uczucie, jak często się z nim spotyka. A może jest sposób by jakoś inaczej to wszystko wyglądało? Oczywiście, że jest i to nie jeden. Na początek starajmy się chodzić wcześniej spać. Kolacje jedźmy dwie lub trzy godziny przed położeniem się spać aby nic nie zakłócało naszego snu. Przed pójściem spać postarajmy się wyciszyć, zrelaksować. Może nam w tym pomóc słuchanie spokojnej muzyki, spacer czy czytanie książki. Pokój w którym śpimy niech będzie przewietrzony i nie za ciepły wtedy przyjemniej będzie w nim spać. Unikajmy roślin pachnących by ich zbyt intensywny zapach nie zakłócał nam snu. Tak przygotowani do snu na pewno szybko zaśniemy i będziemy spokojnie spać. A po przebudzeniu, mimo pewnej niechęci poćwiczmy przynajmniej przez dziesięć minut a zobaczymy jak to napełni nas energią na cały aktywny dzień.

Leave a Reply

Tagi
Zobacz również
  • Hmb formula capsHmb formula caps
    Przyrost masy mięśniowej łatwiejszy niż kiedykolwiek. Wciąż spędzasz całe dnie na siłowni, a efektu wciąż nie widać? Zastanawiasz się czy Twoja dieta jest dobrze dopasowana do treningu, który wykonujesz, a …
  • Naturalne preparaty na odchudzanieNaturalne preparaty na odchudzanie
    W zgodzie z naturą. Osoby odchudzające się chętnie sięgają po różnego rodzaju preparaty obiecujące szybką utratę masy ciała. Chodzi tu przede wszystkim o tabletki hamujące apetyt, przyspieszające spalanie tłuszczu czy …
Strony