Gimnastyka poranna

Kolejny dźwięk budzika, a my nie potrafimy wstać z łóżka. Oczy się kleją, głowa boli i ogólnie na myśl, że trzeba wstać z łóżka robi nam się nieprzyjemnie. Ilu z nas doskonale zna to uczucie, jak często się z nim spotyka. A może jest sposób by jakoś inaczej to wszystko wyglądało? Oczywiście, że jest i to nie jeden. Na początek starajmy się chodzić wcześniej spać. Kolacje jedźmy dwie lub trzy godziny przed położeniem się spać aby nic nie zakłócało naszego snu. Przed pójściem spać postarajmy się wyciszyć, zrelaksować. Może nam w tym pomóc słuchanie spokojnej muzyki, spacer czy czytanie książki. Pokój w którym śpimy niech będzie przewietrzony i nie za ciepły wtedy przyjemniej będzie w nim spać. Unikajmy roślin pachnących by ich zbyt intensywny zapach nie zakłócał nam snu. Tak przygotowani do snu na pewno szybko zaśniemy i będziemy spokojnie spać. A po przebudzeniu, mimo pewnej niechęci poćwiczmy przynajmniej przez dziesięć minut a zobaczymy jak to napełni nas energią na cały aktywny dzień.

Leave a Reply

Tagi
Zobacz również
  • Skuteczna rehabilitacja rwy kulszowejSkuteczna rehabilitacja rwy kulszowej
    Jak zapobiegać rwie kulszowej?. Rwa kulszowa to utrapienie coraz większej liczby osób, która potrafi dosłownie zwalić z nóg. Jest to już wręcz choroba cywilizacyjna, która dotyka głownie osoby zapracowane, siedzące …
  • Szybkie odchudzanie brzuchaSzybkie odchudzanie brzucha
    Skuteczny sposób na płaski brzuch. Zgrabna figura to jeden z podstawowych wyznaczników atrakcyjnego wyglądu – co do tego nikt nie ma wątpliwości. Kiedy nadmiarowe kilogramy wylewają nam się spod bluzki …
Strony